Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

"Χλωμή Μάγισσα"

Κάθομαι κάτω από το φώς, 
το φως της πανσελήνου,
γύρω από είδωλα,μαύρα φαντάσματα
μιας σκοτεινής,πληγωμένης ψυχής...
                      της δικής μου...


Μόνος μου.παγιδευμένος σε κατάρες,
κατάρες της Χλωμής Μάγισσας,
καταδικασμένος να περνώ
κόκκινες κλωστές του πάθους
στου έρωτα την ανέμη
μα όχι του δικού μου.

Γύρω από είδωλα,μαύρα φαντάσματα
μιας σκοτεινής,πληγωμένης ψυχής...
                      της δικής μου...


Κάτω από το φως της πανσελήνου,
μόνος και καταδικασμένος
να μην ακούω το σονέτο του έρωτα...
Μόνος και καταδικασμένος,
μέσα σε σιωπή που με τρομάζει,
γιατί η σιωπή ξεφωνίζει την αλήθεια δυνατά.

Γύρω από είδωλα,μαύρα φαντάσματα
μιας σκοτεινής,πληγωμένης ψυχής...
                      της δικής μου...


Και έτσι είμαι ακόμη μόνος
κάτω από το φως της πανσελήνου.
Γύρω από είδωλα και φαντάσματα μαύρα,
τις κατάρες της Χλωμής Μάγισσας...

Γύρω από είδωλα,μαύρα φαντάσματα
μιας σκοτεινής,πληγωμένης ψυχής...
                      της δικής μου...


(Π.Μ)



3 σχόλια:

  1. Αυτη η μαγισσα ας ειναι μοναχα κομματι της φαντασιας σου ...Στη ζωη σου ας υπαρχει μια φωτεινη μαγισσα να σε πλανευει...
    Καλλιτεχνικα ειναι πολυ ομορφο -βλεπεις με βρισκεις σε καραγκοθικ φαση και οπου μαυριλα και εγω απο διπλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινα πιστευω φιλε Evil Chef οτι θα υπαρχει μια φωτεινη μαγισσα,αλλα και η σκοτεινη εχει το ρολο της...Σε κανει να εκτιμας τα αγαθα που εχεις...Σας ευχαριστω πολυ και τους 2 για τα καλα σας λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή